Monday, January 10, 2011

Sosial : Tiger Show di Penang, aummm aummm


Gambar Hiasan : Penang sexy party girl, ouchhhh...



1- Bagi sesiapa yang bercadang nak pergi tengok Tiger show aumm aummm di Betung Thailand, lupakan sahaja hasrat korang...

2- Ini kerana, di Malaysia pun dah ade Tiger show aumm aummm... So, tak perlu membazir buat pasport, gi Betung Thailand semata-mata nak tengok show harimau ini...

3- Khalifah Guan Eng, terima kaseh diatas sumbangan kau... Kini Malaysia dah ade upacara Tiger show aumm aummm, iaitu di Penang... Layannnn... Terbaik baq ang...

4- Oppsss... Jangan kate Penang, dengar cerite, dekat Selangor pon dah ade Tiger show aumm aummm... Pak lebai PAS dan abang gagah PERKASA tak mau buat demonstrasi ke?? Hehehehe

Upacara tarian harimau di Selangor... Ouchh (berdarah hidung)

13 comments:

Fiq said...

i like !
:D
hahahha

Fiq said...

i like !
:D
hahahha

red said...

Fiq : yeahhh... terbaek baq ang... hohoho

Azhim.Kiey said...

terbaik abe kecek..mu geno??? ubah pelen looooo...wakaakaak...gebe2...mu bubuh lo yg power skit...ahahahha...

p/s:Tahnxs LIM GUAN ENG !! ooyeahhh!! lari penang la pasnie!!

red said...

Azhim.Kiey : Mu kecek gapo gak??? projek mesti jaleee... Sek kito gi penang jah, xsoh gi Betung...berehh sek kito

DiaUmaiNiNaz said...

woo..woo pe nie, Selangor , Penang...aku cm keciwa je dgn penularan ini...ingat mati !

red said...
This comment has been removed by the author.
red said...

DiaUmaiNiNaz: Hehehe... Yeahhh Malaysia berEvolusi... ngehehe

Najwa Amirah said...

Elehhh sir nak pegi letew XD

*gurau2

red said...

Najwa: Hehehe, tunggu bukak cawangan kat Ipoh... senang sikit nk gi... hohohoss

♫FEN♫ said...

btk ka nda ni.. haih~ what are they up to?? crazy people laaa.. heh!

red said...

Fen: They r not crazy... They r extremely energetic... hohoho

~pinyunyipa~ said...

giler giler ahhhhhhhhhh..hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...