Sunday, December 19, 2010

SOSIAL : "Saya GAY, Saya Okay"

Malaysian GAY, (gambar hiasan)




1- Masyarakat GAY di Malaysia semakin hari semakin berani mempertahankan hak mereka untuk terus diterima rakyat... Tak percaya, tengok video diatas, atau klik disini atau baca lihat blog ini, klik disini...

2- Sebelum ini, aku ade tulis pasal GAY yang alim, klik disini.. Imbas kembali: GAY pun dah ade gereja khas untuk golongan mereka di Malaysia ni...

3- Tok Jib, apa dah jadi dengan Malaysia ni? Tolonglah bawa golongan GAY ni ke pangkal jalan semula... Jangan biarkan orientalis-orientalis yang bertopengkan serban putih mempertahankan golongan GAY ini...

4- Tok Jib, buatlah apa cara sekalipun, nak sumbat kedalam ISA ke, nak buat perangkap seks ke, ATAU nak guna bom C4 ke, janji golongan GAY ini dapat dihapuskan...

5- Bukan apa... Aku khuatir, jika golongan GAY ni tak dibendung, nanti ada pula kaum adam yang menjadi mangsa rogol golongan GAY tersebut... Selalunya, kita baca newspaper, topik mangsa rogol biasanya dipelopori oleh kaum hawa... Jangan satu tahap nanti, bila golongan GAY semakin buas, mereka akan bertindak ganas merogol kaum adam... Hahaha

6- "Saya GAY, Saya OKAY"... Ini konspirasi jugak ker???

10 comments:

imm eusoff said...

huh??! ngerinye. +_+

red said...

Ngeri kan??? huhuhu

hisham said...

tak kan ni pun nk harap najib buat..
undang2 saja tak bolih menyedarkan manusia..
apa kerja ulama2 dimalaysia...takan ni pun tugas kerajaan semata-mata.
orang2 pas ramai yang mengaku miliki ilmu ugama yang hebat2 buat apa.
siang malam asyik berpolitik dan menabur fitnah.
mana dia pakar motivasi dan puak2 yang mengaku bijak.
tugas menyedarkan dan membawa kembali golongan ini kejalan yang benar adalah lebih mulia dari asyik berpolitik siang malam.

red said...

hisham : Tok Jib perlu hapuskan bapa GAY secepat mungkin... GAY-GAY bertaraf prebet lain, barulah kita serahkan kepada ulama-ulama dan masyarakat untuk membanterasnya... hehehe

tia said...

xboleh blah! da makin membesar bnde neh. bole dye ckp mcm2. ngek!

red said...

Tia : hehehe... katanya, pengakuan ini dapat membuatkan dia kuat... huhuhu

YOUsoF said...

Moge terbukak hati dia nanti...

red said...

Yousof : Amin...

. said...

its individual la...
kalau tgkap diorang pun, tak ada guna nye..So, apa guna Pend.Islam di sekolah dari darjah 1 sampai ting 5... YANG MANA SALAH NOW? DIMANA SALAHNYA? think...

indonesia gay pulau said...

Mencari sosok pria dewasa gay / BI dimana berada. & mereka pria menikah bukan halangan tuk sebuah hubungan awet! Poin nya, Yg penting pasangannya bisa terima kalo dia sudah beristri...
Kenapa harus berstatuskan pacaran?
Disitu yg dituntut adalah setianya...
Bukan lantaran karna pacaran bisa gandengan tangan didepan umum...? No... Itu salah persepsi...
Memang harus dipikirkan pula... Adil itu perlu... Pandai membagi waktu itu harus...
Jujur...!!!
Saya sangat terinspirasi dari hubungan saya yg sebelumnya bisa saya jalani 3th dg seseorang yg berusia kepala 4. Setia bukan hal mustahil. Tapi tergantung niat kita, bagaimana mengarahkan sebuah hubungan. Setia tidak harus mengekang? Setia tidak mesti otoriter!
Aku yakin diluar sana masih ada orang yg sejalan dg keinginanku tuk saat ini. Gunakan mata hati tuk menilai seseorang!
Aku pikir, aku cukup jauh dari anda berada. Jadi aku juga berharap sebuah kepastian, sebuah solusi yg terbaik, bagaimana mengawali dari perkenalan...
Budayakan konsisten! Jangan plin-plan! Karena sifat itu kurang baik tuk menjalin hubungan?
Saya 27tahun saat ini, maaf juga kalo anda berharap yg ganteng? Fisik bagus? Kayaknya saya bukan orang yg anda cari... bila ada ketertarikan seperti apa yg saya tulis, mohon kontaknya... +6285664600785 / 74b2f65a

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...