Thursday, September 2, 2010

UMUM : GAY yang alim

1- Paderi pon ade jenis GAY ke?? Maknanya GAY memang diiktiraf oleh agama lain??? Patot laaa diorang nak sangat Malaysia iktiraf GAY dan hubungan sejenis...

2- hahaha... ntahlaa??? pelik2 je sekarang ni

2 comments:

afams-chan said...

hmm...masa certain negara iktiraf perkahwinan sejenis, akupun cam terpiki gak, ada ke agama yg meng'halal'kan perkahwinan tu. Islam memang sah dan nyata dlm Quran yg hubungan jenis adalah HARAM.

Sekali tgk ada gak paderi Gay...haihhh...dunia..duniaa

red said...

afams, muka paderi tu bukan main macho, body ketol2, tapi GAY jugak yang dia pilih... wakakaka, mcm2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...