Wednesday, February 2, 2011

Muzik : Lady Gaga dan Maher Zain pernah berduet.. Konspirasi apakah ini?






1- Video diatas diperolehi daripada youtube semasa aku sedang search video Maher Zain.. Owh... sweetnya, rupa2nya Lady Gaga dan Maher Zain pernah berduet... aum aummm

2- Lady Gaga merupakan ikon freemason, illuminati dan agen dajal
klik di sini.... Manakala Maher Zain merupakan ikon pejuang dakwah Islam menerusi lagu nasyidnya...

3- Sebelum ni, aku juga pernah menulis tentang Maher Zain dan konspirasi dajal,
klik disini.. Persoalannya, benarkah Lady Gaga dan Maher Zain merupakan agen dajal??

4- Aku harap, fans kitab dokumentari siri The Arrival dapat membuat kajian mengenai hal ini... Mereka lebih arif tentang teori dajal jika dibandingkan dengan aku... Huhuhu

5- Kalau tanya aku.. aku sebenarnya kurang nak percaya pada benda2 konspirasi ni... wallahualam

10 comments:

Anisa Hang Tuah said...

tetap meminati lagu lagu maher zain
(:

Udin said...

mana vid tu bro? xda pon.. haha!

red said...

@Udin : jap jappp... salah masuk link kot??? hohoho, takpon dajal dh sorokkan... ngegege

@Anisa : Yeahhh... insyallahhh~

Ajua Ishak said...

vdeo??? ;)

red said...

@~pinyunyipa~ : Ekceli video yg ade lagu duet mereka berdua jer... di upload oleh seseorg kedalam youtube... Kamu boleh search sendiri, taip "Maher Zain feat Lady Gaga" dalam youtube... insyallah jupe... dah ramai org upload lagu ni... tp xder video klip lagi kot??

Ariffah9 said...

MUNGKIN benar Maher Zain pernah mjadi org di sebalik tabir lady gaga dll.

tapi, itu waktu jahiliahnya.
sekarang, dia sudah insaf.

dia sendiri ada buat pengakuan berkenaan ini, tp tidak tahu kesahihannya.

anyway, lagu Maher Zain memang mempunyai makna mendalam dan sangat bagus :)

Ariffah9 said...

oh ya, berkenaan simbol awakening records dan freemason, boleh baca di artikel ini

ms.langitilahi.com/perkongsian-illuminati-freemason-paranoid/

kalau tak boleh buka, lihat di ms.langitilahi.com , tulis di kotak search : paranoid freemason

bagi saya, wajib (baca:bukan hukum) baca penulisan ini.

terserahlah :) tiada paksaan dalam agama

red said...

@Ariffah9 :Sebenarnya, itu yang cuba saya sampaikan dalam artikel saya.. sesetengah orang akan menjadi paranoid akibat pembongkaran kitab dokumentari The Arrival...

Maka, mereka akan jadi paranoid dengan simbol2 dajal (contohnya simbol segitiga, mata satu, checkbox dll),mereka akan paranoid dengan sistem binaan ala2 teknologi dajal, seperti pembinaan Putrajaya, mid valley dll...

Bagi saya, jika anda boleh melabel Lady Gaga, Justin Bieber dll sebagai agen dajal, mengapa mahu double standard, dengan menafikan penglibatan Maher Zain didalam konspirasi ini?? Mungkin kerana Maher Zain kini merupakan ikon nasyid tersohor bukan?? Hehehe

Saya sudah nyatakan awal2... Saya tidak percaya pada teori konspirasi dajal... Malah saya tidak percaya kepada kitab dokumentari The Arrival... Hehehe

Ariffah9 said...

oh. Alhamdulillah :)

Maaf tersalah faham sedikit, baca tak artikel tu. Saja tanya, sebab saya seronok baca..

itulah.kalau lady gaga ada yg menentang sbb freemason, kenapa artis hiburan yg melalaikan lain tak ditentang. sedangkan itu jahiliyah juga..

:)

red said...

@Ariffah9 : sudah baca... satu artikel yang menarik... terima kaseh kerana berkongsi.... Hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...