Wednesday, October 12, 2011

Design : Buku Aturcara majlis Anugerah Dekan




1- Aku ditugaskan untuk membuat/menDesign buku aturcara bagi majlis anugerah dekan student2 KPTM Ipoh... Gambar diatas menunjukkan design yang aku buat...

2- Bangunan dan Pelangi... Warna kombinasi biru Turquoise, hitam dan putih.. Tulisan jenis Impact dan Arial berbeza size...Itu elemen2 yang aku tak boleh nak miss kalau aku design sesuatu....

3- Buku aturcara diatas nampak pelik kan?? Aku cuba nak buat benda baru... Dengan design buku aturcara yang lebih retro... (Retro ke???)

4- Maksud design : Bangunan berkembar tu bukan bangunan KLCC, tapi ilustrasi bangunan KPTM Ipoh... Ilustrasi 2 graduan lelaki dan perempuan menunjukkan mereka elegen... Mereka mempunyai cita2 dan keazaman yang tinggi untuk sampai ke kemuncak (digambarkan dengan ilustrasi kapal terbang)... Pelangi pula adalah lambang keharmonian dan happiness..

5- Owhhh... Sebelom aku terlupa, aku nak ucapkan tahniah kepada semua penerima anugerah dan juga kepada 2 orang crew 58 studio (azhim kiey dan deqwan) diatas kecermelangan mereka... Hell Yeahh!!!

3 comments:

Sofwan Amir said...

walawehhh,,, first time chorr,, bangga mak pak wa.. ahaha

Anonymous said...

waaahhh !! thanxs alot too Mr.Faisal Radzi..

Mak pak saya pon bangga wooo !!

Afams Chan said...

perghhh

mcm saje je nak highlight jamuan makan tu? font beso.. hehehehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...