Friday, September 19, 2008

UMUM : Head banging is a nature of life


1- Jika korang melihat rakan sekerja korang memakai headphone dan membuat aksi headbanging menikmati lagu yang sedang didengarinya sambil membuat task-task office, apakah pendapat anda??? "Boleh ke mamat/minah ni siapkan kerja sambil kepala terhangguk-hangguk?" mungkin beginilah persoalan yang lahir didalam benak hati korang...

2- Apabila mendengar sesuatu lagu yang rancak, manusia cenderung untuk menggerakkan kepala mereka, or badan or pinggul or so on etc... Muzik juga dapat melegakan otak kita ketika mengalami kekusutan...

3- So, my suggestion is, instead of smoking to released ur tensionity while doing ur work, why not u try to listen to something?? I mean, music laa... Depends laa korang nak dengar ape pun, nasyid ke, rock cintan ke, dangdut ke, whatever laaa... Janji ianya music...

4- I found it quite worth to share this video... This little kid is very adorable, cute and awesome... It shows that headbanging is a nature of life... And of course laa System of a Down Rocks!!!

3 comments:

Masy R. said...

ish ish ish , dari kecik2 da ajar anak2 headbanging , baik ajar ngaji heee +ramadhan mode+

z!L@ said...

Owh..aku tak head banging..aku bump shaking jer..oppss..hihihi

red said...

sedari mas....

Aku takdak anak lagi... Nanti aku ada anak, kompem aku ajar dia mengaji sampai boleh jadi wakil Malaysia dalam akademi al-quran... Ngehehe



sedari zila....

bumper kete ke yang shaking??? Muahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...