Tuesday, October 5, 2010

Movie : Magika (not bad)

1- Hari Ahad lepas, aku gi cinema, hajat nak tengok wayang, tapi takde cerite yang best... Bodo betol cinema kat Ipoh ni... citer omputeh takde... yang ade citer tamil, cine dan melayu (magika)..

2- Aku tiada banyak pilihan lain, melainkan menonton cerita Magika. Aku bukanlah penggemar cerita melayu.. tambahan pula kalau cerita melayu tu dibuat oleh prof razak mohaiden... lagi laa aku anti... Lain laa kalau cerita melayu tu bergenre seram, itu akan ku fikirkan untuk menontonnya...

3- Tanggapan aku salah... cerita Magika boleh tahan best nya... plot dan jalan cerita menarik... Tahniah aku ucapkan kepada KRU productions yang suka mengambil risiko buat cerita2 yang dianggap mencabar...

4- Bukan seperti cerita2 prof razak mohaiden yang langsong tidak menitik beratkan kualiti sesuatu cerita... nama jaa prof, pigi daaaa

2 comments:

faisc photography said...

yeah.
saye stuju ngn nih.
sye juge anti filem prof razak..
x lari dari tajuk kawen.
gile talak agaknye.hahaa

aya said...

lalalala....
sir merah tgk gak ek citer melayu..
ingat kan x tgk lgsg..
lalalala

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...